For at kunne hjælpe dig med din lader hurtigst muligt beder vi dig bruge denne formular. I mange tilfælde kan vi forbinde til din lader via internettet og løse problemet med det samme.
Du kan finde serienummeret og pin-koden i din app, som bruger til ladning.
Du kan finde dit ordrenummer i din ordrebekræftelsen som du fik, da du bestilte din ordre. Søg på Evify i din inbox!
Kan du ikke finde dit ordrenummer? Skriv til e-mail og dit telefonnummer og så vil søge efter din ordre i vores systemer.
At rapportere en fejl er den absolut hurtigste måde at få hjælp på fra os i Evify. Vi svarer normalt samme dag på hverdage.
Vi anbefaler, at du allerførst kontakter dem, der installerede din lader. Hvis du ikke får hjælp der, skal du kontakte kundetjenesten hos laderens producent.
Hvis du er kunde ved Evify, kan vi bruge din pin-kode og serienummer til at tilslutte til lader via internettet og normalt hjælpe dig med dine problemer direkte uden at skulle booke en elektriker.
Prøv at søge efter:
Zaptec
Support
Belastningsbalancer
Tesla
Kan du ikke finde det du leder efter? Tag kontakt!